Vilopaus!

Äntligen så somnade den lilla illbattingen in. Har varit nästan 1 timme nu med lite smågnäll. Inget har direkt funkat några längre stunder. Det har varit skoj att sitta i 5 min och sen blir det gnäll, det har varit skoj att ligga och leka i 5 min och sen gnäll. Det har varit skoj att gymma i 5 min och sen gnäll, ja ni förstår nog vad jag menar!?
Det är inget skoj när man har lite annat att fixa med. Försöker att slänga in en tvätt, plocka ur diskmaskinen, bädda till i sängarna, vattna på balkongen. Sånt som är rätt skönt att ta fixat på förmiddagen. Blev att göra en sak och sedan trösta liten kille. Det är ett lyxigt liv jag lever nu förtiden =)
Ska på ett sätt bli skönt att älsklingen har semester nästa vecka så man kan dela på arbetet. Fast jag tror att det blir lite extra jobbigt när det är så här varmt. Man har inte samma kraft och ork som i vanliga fall för att orka göra allt på samma gång. Men jag biter ihop och drömmer om den stundande semestern. Då kommer jag att ladda batterierna för hela året =)


Charmtrollet igår kväll, lekandes med bilnycklarna!

Nu ska jag ta tag i det sista fixet och sedan lägga mig i sängen och läsa en bok. Känner att jag behöver ta det lite lugnt och inte göra något en liten stund.
Ha en underbar torsdag kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback