Attackerad!

God kväll!
Som jag skrev i förra inlägget så ska ni nu få höra vad som hände när jag skulle rösta idag. Ja, jag var faktiskt så duktig att jag gjorde det. Lite ansvar måste man ta...
Melle var lite trött när vi kom in i röstningslokalen, så jag gick först för att rösta. Christian fick vänta och gunga lite på vagnen under tiden. Och röstningen ägde rum i en matsal, så omkring oss fanns en massa stolar upphängda på bord. Så när jag hade lagt min röst i kuvertet, så gick jag till älsklingen för att hämta mitt körkort. Och när jag sedan skulle vända mig om och för att gå och lämna min röst, då hände det!
I  ett försök att hindra mig från att rösta slog den till.....AJ! Så ont det gjorde, nästan så jag höll på att falla till golvet i smärta. Men jag bet ihop och hasade mig fram till bordet och lämnade in min röst. Sedan tog jag vagnen och gick ut medans Christian la sin röst.
Ute i solen stod jag sedan och slickade mina sår och tyckte VÄLDIGT synd om mig själv. Varför är det alltid dom små sakerna som gör ondast??!!
Ja nu kanske ni undrar vad soom hände där inne i röstningslokalen. Jo det ska jag säga, en förbannad stol höll på att fälla mig. Hade jag haft lite eld med mig hade den brunnit vid det här laget! Jag hade matat den till termiterna, gjort pappermassa av den. Vad somhelst utom stått kvar där inne som en förbaskat hån!


Det syns inte så väl men det är faktiskt blått. Nu har jag ett stort blåmärke mitt på foten och som det ömmar *snyft snyft*

Så nu sitter jag här och har ont i foten, fattar inte att det fortfarande ömmar?! Men det är som jag tidigare sa, dom små sakerna gör alltid ondast. Vi vet ju alla hur det känns när vi slår i knölen i armbågen, man får ju lust att lägga sig ner och dö!
Nej nu ska jag tröstäta lite choklad och tycka synd om mig själv =) Hittade den här goda chokladen när jag var och handlade lite idag, jag lovar att den är supergod! Den smakar sommar!!


Namnam, så god den är!

//Glammomamma

Kommentarer
Sofia säger:

Hej, hittade hit genom Matildas blogg, satt nog och läste hela kvällen igår :) Skitkul att en till morsa är så aktiv bloggare :)...och lillkillen är ju såå söt! Ta hand om er! /Sofia & Ellioth

2009-06-08 | 09:29:01
Bloggadress: http://fiuten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback