Babyträff!

Nu ska vi snart ta och bege oss mot BVC. Skönt att komma ut i solen. Har egntligen lust att gå redan nu och ta en omväg till BVC bara för att få vara ute i solen. Får se vad klockan blir när jag plockat ihop allt.
Efter BVC ska vi träffa Lööke. Pratade med honom under morgonen och han frågade om vi skulle ta en fika. Och det var jag inte sen att svara ja till.
Äntligen ska jag få träffa lilla Agnes =) Har riktigt längtat efter att få se hur hon ser ut. Är ju något speciellt md små små bebisar. Speciellt nu när Melle inte längre är så liten...
Så jag hoppas på att vi tar den där fikan ute...så man får lite sol på nosen. Och varför ska man sitta inne när man kan vara ute och njuta!? =)

Ska försöka att skriva lite mer under dagen. Vi ska iväg sen i eftermiddag när älsklingen kommer hem. Han slutar tidigt den här veckan med =) Och ikväll blir det nog minigolf med svärfar =) Skulle ha spelat igår med då kom ju regnet...
Hoppas på att det inte blir något sådant idag men enligt vädret ska det INTE bli något regn!
Men jag försöker slänga in någon bild på Agnes när vi kommer hem sen.

Ha en fab dag i solen alla bloggisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback