Det blir inte alltid som man tänkt sig!

Det fick jag erfara idag när jag höll på att städa. Jag skulle ställa in burken med oboy i skåpet, hade inte ställt in den efter jag ätit frukost. Det är en plåtburk med lock kanske jag säga, så när jag tog tag i den så fick jag ett dåligt grepp. Ja ni kanske vet vad som sedan hände..??!! Om inte så ska jag säga er det nu...DET BLEV OBOYPULVER PÅ NÄSTAN HELA GOLVET!! Jag fick god lust att kasta ut burken genom fönstret. Där hade jag stått precis och städat och gjort fint och så blir det så där. Ja det är lika bra att inse att det inte går på räls hela tiden.

Ren och skär glädje =)

Så nu är jag snart klar här hemma, bara tagit mig 3 timmar. Mellan allt tvättande, plockande, ammande, blöjbyten och dammande så har timmarna bara runnit iväg. Det är lika bra att inse att städa själv när man har småbarn tar MYCKET längre tid än det gjorde innan =)



Mamma är du inte klar än??!! Gullungen sitter i soffan och tittar på mig medan jag springer framochtillbaka.

Nej nu ska jag ta tagi dammsugningen så jag blir klar någon gång. Sen är det kanske dags att hämta pappa, beror helt på vädret.
Ha en skön eftermiddag, passa på att läs en bok eller se en film. Vädret inbjuder till sådana aktiviteter idag =)
//Glammomamma


Kommentarer
Angelica säger:

förlåt att jag skrattar högt... Men jag gjorde en ännu tråkigare "tappning" härromveckan... Rapsolja!!! Fy farao... Höggravid och allt ;) haha

2009-06-04 | 16:11:56
Bloggadress: http://angelicablohm.blogg.se/
Faster säger:

Finaste killen i stan!

2009-06-04 | 17:01:07
Bloggadress: http://caschen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback