Detta ställ har vi klickat hem

Smarta lösningar är guld värda. Som detta flaskställ som jag såg på Rent hus för några veckor sedan.

Så nyss kollade jag in deras hemsida för att se om det stod något om var det var köpt. Och vad glad jag blev när jag såg att det gjorde det minsann...på Babyland. Var bra också att dom hade webbutik, eftersom Babyland inte finns här i stan. Närmaste butik ligger i Norrköping och lite tråkigt att bara åka dit för att handla det.
Så nu ska det bli lite ordning och reda på alla flaskor här hemma. Förut har dom fårr stå och torka på papper eller en tallrik. Men inte nu längre, för snart kommer den här hem i min brevlåda =) Och den var inte så dyr heller, ca 300 kr. Det gör det hela ännu bättre!
Nu är det dags för att äta lite mat, får skriva lite mer senare.

//Glammomamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback