Familjemiddag!

Gäsp vilken dag det har varit. Har varit en sådan där dag som man undrar vart den tog vägen. Fast den har varit VÄLDIGT trevlig, så jag ska inte klaga =)
Kvällen har vi spenderat hemma hos Christians mamma och hennes Tomas. Dom bjöd på midag, lax med svensk färskpotatis....mycket gott. Var en lätt och god middag, där det bjöds på ett gott vin. Smakade lite av älsklingen och jag kan lova att det ska jag köpa =)
Med på middagen var ävens hans två småsystrar, Millan och Carro med sina respektive Jocke och Nicke. Var riktigt trevligt, vi skojade och skrattade en hel del. Var ett tag sen vi alla träffades, så mycket var det att ta igen. Kul att se hur Carro växer med, dom ska ha sitt första barn i september. Så snart har Melle en kusin till =)
Så efter god mat och kladdkaka med kaffe, så var det dags att dra sig hemmåt. Melvin började också att bli lite trött, kl var lite efter 21 och då brukar han nästan sova nuförtiden =) Fast han skötte sig riktigt bra, trodde han skulle vara riktigt gnällig men inte då. Kanske var för att han hade snälla fastrar och farmor som bar runt på honom hela tiden. Och vi klagar inte, snällt att få lite avlastning. Även om det bara var för några timmar, så uppskattar vi det verkligen!
Och nu när jag skulle natta honom så pussar jag honom på kinden och vad känner jag då!? Jo att han luktar tjejparfym, då vet man att många damer burit runt på honom under kvällen!! =) Bara gulligt enligt mig!


Farmor och faster gullar med Melle!


Farmor och Tomas leker lite med Melvin. Skönt att vi fick fika tillsammans, tack tack =)

Nej nu ska vi se Vi hade i allafall tur med vädret, måste se o den kommer i närheten av första filmen =)...den är ju kult!
Sov nu så gott alla nära och kära och kom ihåg att ta hand om varandra!

//Glammomamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback