Första mötet med lilla damen!

Hejsan i solskenet!

Hoppas verkligen att ni sitter och njuter av det otroliga väder som råder. Jag har sutit ute och fikat hemma hos Lööke och Sofie hela eftermiddagen. Kan inte få nog av härligheten =) Blir att fortsätta att vara ute, ska ju iväg och spela minigolf sen. Vill inte sitta inne när det är så här skönt!

Kan lova er att jag redan nu är sugen på en till bebis =) Efter att ha gosat och luktat på Agnes under eftermiddagen, kan man inget annat. Så liten, så söt och så lätt...om man jämför vad Melvin väger nu. Helt otroligt vad gulliga dom är när dom är så små. Men samtidigt vad fort det går, var inte många månader sen Melle var så liten.
Han tyckte nog att det var lite skoj att träffa Agnes...den framtida flickvännen ;) Han rörde lite vid hennes hand och sen log han. Blir att leka lite mer med varandra när Agnes blir större.


Agnes låg nästan hela tiden och sov i sin vagga men ibland vakande hon till och lät lite. Men det var inte lång stund hon var vaken innan hon valde att somna igen.


Hade ingen lust att gå, ville bara stå kvar och titta och luktaa på den lilla tösen =)
Hoppas hoppas att jag får en tjej nästa gång..;)

Nej nu ska jag ge Melle lite mat och byta på honom. Sen blir det att ge sig ut i solen och ladda inför kvällens golf. Jag tror inte jag kommer vinna men jag ska ge dom en maatch =)
Ha en underbar måndag kära vänner. Ta tillvara på vädret och ge er ut på en picknick eller något liknande. Nu kanske sommaren har kommit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback