Glassugen!

God morgon!
Här har morgonen börjat i ett lugnt tempo. Vi sov till 9,30 ungefär, gav Melvin lite mat vid 7 ungefär. Sen somnade vi alla om igen, skönt och behövligt. Känner mig pigg och laddad infr den här söndagen.
Härligt även att solen lyser från en nästan helt blå himmel, bara några moln. Och det gör mig sugen på glass =)
Har god lust att åka ner till Karamello och köpa Ben & Jerrys. Älskar den galssen nu, är så att säga Hooked =) Kanske blir ett stopp där på vägen till IKEA. Ska försöka att övertala älsklingen men jag tror inte att det blir några problem. Han är ju lika förtjust i den som jag.
Gäller ju även att passa på nu när solen skiner. Är inte lika gott att äta glass när det regnar och är kallt.

Vilken är din favoritsmak?? =)

Nej, vi får se hur det blir. Ska äta lite frukost nu och sen fixa till mig. Efter det får vi se om det blir någon glass ;)
Ha en fab dag, passa på att ta tillvara solen underbara strålar. Kan bli sämre väder under dagen, så det gäller att passa på =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback