Laddar inför middag ikväll!


Mums mums mums...

Just nu sitter jag, älsklingen och Melvin i soffan och slappar. Melle håller på och somna in i Christians famn. Så då ska vi också passa på att viila lite. Behöver det med tanke på att vi ska ut och äta ikväll.
Blir middag ihop med Christians mamma och Tomas, samt hans systrar med respektive. Är lite för att Millan har skolavsluutning idag och hennes Jocke tar studenten imorgon. Så vi ska fira lite, trevligt =)
Blir att gå till Ghingis och äte deras goda buffe. Den är ju bara SÅ god! Kul att det finns så mycket olika saker att välja mellan också, så alla hittar något som dom gillar att äta.

Så ikväll firar vi även att älsklingen är ledig imorgon, så det  blir som en långhelg. Härligt att kunna ta lite sovmorgon och mysa med varandra. Helgen kommer att försvinna, hela lördagen är uppbokad med olika saker. Jag ska faktiskt jobba lite men inte på mitt vanliga jobb. Utan helt gratis, fick betalt i en gratis lunch igår =) Räcker gott och väl för mig, med tanke på att jag bara ska stå och sälja lite dryck. Blir jag mamma och Melle självklart, pappa kommer också att finnas där men han ska göra lite annat ;)
Nej nu är det dags att vila ögonen i några minuter. Vet jualdrig när lillkillen får för sig att vakna igen =)
Ha en härlig eftermiddag, vädret bjuder ju på lite leenden idag =)

//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback