Min nya soffa!


Min morsdags present från älsklingen och Melvin =)

Som ni alla vet är vi ju fast i Tradera träsket =) Och idag vann vi yttligare en budgivning, eller älsklingen vann. Det är min morsdags present, ett smyckesskrin som ser ut som en soffa. Det är lagom stort för att få plats med alla små örhängen som bara ligger överallt. Sen är det riktigt snyggt att ha stående framme också =)
Och inte så dyrt blev det heller, ca 100 kr. Och den 16 juni hoppas jag på att denna schäslong blir min =)

Fina små möbler att pryda tex sovrummet med =)

Nu är det dags att åka till Maxi och handla lite. Och sen kanske in till stan och byta en topp som blivit noppig =(
//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback