Minigolf premiär!

Vilken underbar start  på veckan jag har haft, känner att det kommer bli en bra vecka. Bra väder och trevligt sällskap har varit den röda tråden för den här måndagen =)

Ikväll var det sommarens första runda och jag ska nog inte klaga. Det kunde gått sämre men det kunde ju även gått bättre också. Men skoj var det =)
Jag och älsklingen delade 2 och 3 plats på 53 slag och vann gjorde svärfar på 48 slag. Hade lite otur, annars hade jag nog kommit tvåa.


Jag är ledsen älskling att du inte fick vinna över mig ;)

Var en skön kväll med sol och härlig tempratur. Man märker att värmen inte riktigt kommit, är fortfarande lite kyligt på kvällarna. Och som tur var, så hade jag tagit med mig en stickad tröja. Räckte för att hålla mig varm.
Kan nog lova att det här var den första av många minigolfrundor i sommar. Jag tycker att det är en perfekt sysselsättning med goa vänner eller familj. Alla tycker det är skoj och det spelar inge roll om man är bra eller dålig!



Mina motspelare för kvällen!

Nu är det dags att natta om en kille. Han somnade så gott i min famn i soffan men när jag la ner honom i sängen blev han pigg. Så är det ibland men som tur är så är han glad =) Kan vara för att han fick massa god majspure ikväll. Är verkligen en riktig hitt!
Ska slänga in en bild på vad pappa köpte till Melle senare. Riktigt söta saker som han ska ha i sitt rum i huset =)

Ha det underbart tills dess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback