Nu blir det ordning och reda!

Så var alla paket uppackade och jag är mer än nöjd. Mina soffor var så snygga och kommer passa bra på min hylla i sovrummet. Funderar på att annars ställa en inne i badrummet. Brukar bli att jag tar av mig smycken därinne med. Och då är det skönt att ha något att lägga dom i, så dom inte försvinner.
Måste säga att kuddarna man fick till var riktigt gulliga. Blir att sätta några ringar eller liknande runt dom. Eller varför inte låta dom pryda sofforna =) Är ju ganska gulligt det med!

Visst är dom läckra och lite roligare än vanliga smyckesskrin.

 
Dom är precis lagom för att få plats med lite örhängen och ringar. Och ser ni dom söta kuddarna, dom är bara FÖR gulliga =)

Har även packat upp det nya stället och ställt det ute i köket på bänken. Så häftigt det var =) En investering som alla nyblivna föräldrar måste göra!


Lite tufft spaceat var det.

Nu blir det filmmys i soffan, Terminator 3. Var ett tag sen jag såg den sist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback