Ombyte!

Nu har jag helt bytt kläder, det jag hade på mig när jag åkte ner till stan ligger nu i en påse under vagnen. När jag satt med Melvin satt i mitt knä så bajsade han ner både själv och mig. Som tur var hade jag ombyte till Melle i skötväskan...ett måste med småbarn. Så han fick nya kläder och min skjorta och byxa blev jättefina =) Och jag hade som tur var köpt ett par nya jeans och en topp på stan, så jag fick hoppa i det. Ibland ska man väl ha lite flyt...om man nu kan se det som flyt?!
Ikväll ska vi åka hem till Christians mamma och äta middag med hans systrar med deras respektive. Så jag hinner inte hem mellan stan och middagen, har lite annat jag måste göra. Så det var därför tur att jag hade köpt kläder på stan.
Hittade även en doppresent, efter mycket om och men. Blev ett litet smycke, tycker att det är svårt att veta vad man ska köpa om man inte vill ha ramar eller sparbössor. Nu får det i allafall duga!


Dagens inköp som fick åka på redan samma dag =)

Nej dags att ta hand om min glada son...=)
Får skriva lite mer senare när vi kommer hem från middagen.
//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback