Paketöppning!

Goder kväll i regnet!

Så har snart en hel fredag regnat bort, helt otroligt! Fast nu har det nästan upphört, bara fint regn som faller. Hoppas på att vi slipper få mer imorgon. Tycker vi håller tummarna för det!
Vi tog oss i allafall ut en liten sväng på eftermiddagen, efter att vi alla sovit en stund här hemma. Så vi bestämde oss för att gå och handla lite och hämta ut några paket som kommit på posten. Delvis hade vi fått vår nappflaskehållare och mina "soffor" och en liten skruvdragare som älsklingen fick med Plaza tidningen. Så nu står det en stor hög med paket i hallen och väntar på att bli öppnade. Ska snart ta tag i det men först KAFFE!


Snart ska vi öppna lite paket. Vagnen var fullproppad med paket och kassar när vi gick hem.

Hade ingen mjölk kvar hemma så vi kunde inte dricka kaffe när vi låg här hemma. Därför vi drog oss iväg till affären.
Så nu sitter vi här i soffan med varsin stor kopp och bara njuter. Finns det något godare när man bara slappar framför tvn!?


De två viktigaste killarna i mitt liv ligger och tar igen sig! Kan det se mer fridfullt ut!?

Nej nu ska jag dricka mitt kaffe och sen öppna alla paket. Blir nästan som en mini julafton =) Och idag är det 1 månad kvar tills jag fyller *blink blink* och då blir det ännu mer paket att öppna =)
Ha en fab kväll för nu är det fredagsmys som gäller!
//Glammomamma

Kommentarer
Angelica säger:

Jag vill också öppna paket!! ;)

2009-06-13 | 11:54:14
Bloggadress: http://angelicablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback