Pilates

Nu är yttligare en ny vecka här och lika snart är den över igen. Sjuk så fort tiden går! Man märker det nu när man har barn, för varje vecka hnder det nya saker.
Igår kväll när Melvin låg i sin säng för att sova och jag och älsklingen satt och såg på tv, märkte vi en ny sak. Melle låg i sin säng och "pratade". Förut har det bara varit lite gurgel här och där men nu var det hela tiden. Så vi hämtade ut honom till oss i soffan och han fortsatte. Vilken härlig känsla man fick i kroppen av att se honom ligga och le och prata med oss.
Samma sak i morse, han låg här i soffan när jag åt frukost och pratade med mig =) Jag lovar att hjärtat gör lyckohopp.

Nu sover lillkillen igen, han blev trött efter att legat i gymmet och gosat i soffan. Så då ska jag passa på att göra lite pilates. Var ett tag sen sist men GUD SÅ SKÖNT DET ÄR! Det är inte jobbigt men man känner att kroppen får jobba lite. Idag är det inget väder att ge sig ut och gå i. Och jag känner att jag måste få röra på kroppen och då är det här perfekt. Men jag hoppas at det blir bra väder snart, så man kan gå ut och gå en långpromenader igen.
Nej nu måste jag sätta igång med pilatesen. Har lite annat att göra sen...dammsuga,tvätta lite och allmänt plock. Sen väntar sista gången för sommaren på babysången. Och dom flesta slutar där och kommer inte tillbaka till hösten. Dom barnen har då livit över 1 år och får då gå på babysången för dom äldre barnen =(
Tråkigt för jag har verkligen tyckt om dom som varit där. Kommer att sakna dom, framförallt Moa. Så söt och så egen hon är! Men det kommer nya, både Sofie och Agnes tror jag och sen senare i höst kommer nog Carro och hennes Liah.

Ha en underbar start på denna midsommarvecka =)


Kommentarer
faster säger:

Vi går gärna på bebysång med er :D

2009-06-15 | 21:01:12
Bloggadress: http://minigustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback