Sakta men säkert vaknar vi till liv!

God morgon för min del =)

Får be om ursäkt för mn bloggfrånvaro igår men vi hade helt enkelt inte tid. Vi gick upp vid halv 8 igår och kom hem och la oss efter 3. Och därimellan klämdes flytt, äta, spela och jobba in. Men jag måste säga att jag är helnöjd med gårdagen, var en skojig dag och kväll.
Grattis till andra platsen älsklingen, det är du värd!

Mamma och jag servade med öl, korv, kaffe och läsk. Vi var riktigt duktiga och omtyckta av alla, fick nog 300 var i dricks under kvällen.



Många sådana här trampade vi sönder under kvällens gång =)

 
Melvin var jätte duktig hela kvällen. Han sov för detmesta i vagnen men jag fick gå ut och gå en sväng i kvällssolen ibland. Men det var bara skönt att få lite frisk luft!


Dagen kommer annars inte bjuda på några större saker, en liten promenad för att hämta lite mer paket på posten. Nej vi gör inte så mycket annat än och bställer saker på nätet =) Är faktiskt saker jag beställde för säkert 2 månader sedan men dom hade sen leverans. En sak som jag beställde från H&M skulle ta ca 1 månad innan dom fick in men det är ok för min del. Hinner jag ju glömma bort lite vad det är som jag beställt =)
Sen blir det en liten sväng till Carro och Nicke, ska lämna en liten servicebok till dom. Är ju dags för dom att köpa ny bil innan lilldamen kommer.


Faster var snäll och hjälpte till med Melle när vi flyttade ut farmors saker. Och han verkade bara tycka det var skoj =)

Nej, nu är det dags och ta tag i den här dagen och göra något vettigt av den. Njut av söndagen för snart är nästa vecka här och då är det midsommar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback