Snart lunch!

God förmiddag!
Vaknade upp vid kvart i 7 idag av en pigg liten kille. Hade hoppats på att få sova lite längre men icke. Så vår dag började tidigt, tyvärr var jag inte riktigt redo för det. Är väldigt trött av någon anledning, blir att äta lite extra vitaminer.
Idag blir det en lunch hos föräldrarna, en god sallad med rökt fläskfile. Gott gott och skönt att inte behöva laga själv ;) Och efter det blir det en liten snabbis ner till stan. Har delvis en topp att byta som blev noppig efter en användning. Ska även in en sväng på Cubus och köpa några toppar som jag tyckte var snygga. Har även 20 % rabatt där, så då kan jag passa på =) Har börjat att handla väldigt mycket under våren på Cubus, tycker dom fått in massor med snygga saker. Förut var dom lite tråkiga men nu har dom gjort en helvändning!

Får skriva lite mer senare. Och håller tummarna för Carro och Nicke idag, hoppas att det går vägen för er! Se om det kanske blir lite extra firande på torsdag!?
Ha en fantastisk tisdag alla därute i sverige!

//Glammomamma

Kommentarer
Angelica säger:

Cubus är underskattat tycker jag! Dom har massor av härliga plagg =)

2009-06-09 | 13:04:18
Bloggadress: http://angelicablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback