Ut i ovädret!

Usch, känner mig inte särskillt motiverad att ge mig ut i dagens väder. Det bjuder verkligen inte på något skoj, regn och blåst. Och för att göra det hela ännu mer tråkigt så är det kallt också!
Nej fy vad jag gnäller, måste försöka se det possetiva...naturen behöver regnet. Ja ja, det var värt ett försök men det funkar inte att se något bra med sådant här väder.

Nu ska jag och Melle ner till stan och fixa några saker. Delvis en doppresent till Mollie som döps på lördag. Svårt att veta vad man ska köpa, lätt att hon får flera av samma sak. Till dop brukar det bli någon ram eller sparbössa, så jag måste tänka till. Får se hur det går, kanske blir något hel konstigt. Typ en vinflaska från i år som hon kan spara tills när hon fyller 18 =)
Nej nu måste jag iväg, Melvin är lite otålig. Han ligger klar och han hatar det, är som om han vet att vi ska iväg. Så då blir han förbannad när inget händer, bäst att lyssna på den lilla krabaten.
Får skriva lite mer senare så får vi se om jag har hittat något på stan.

//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback