Välkommen juni!


En underbar kväll igår när vi var i Berg. Om några veckor är det fullt med båtar här!

Idag är jag uppe tidigt men inte är jag trött. Nej jag är så full av energi och känner mig pigg och utvilad. Jag tror det är solen som gör mig så allert....eller all god fika igår ;) 
Jag har redan slängt in en tvätt i maskinen och fixat till frukost. Så nu sitter och med datorn i knät och tittar på nyhetsmorgon. Melvin ligger och sover, gav honom käk vid halv 7 så efter det passade jag på att gå upp. Lika bra att börja juni månad på bästa sätt.
Kan inte fatta att vi redan nått juni månad, var ju nyss maj månad då vi skulle ut och demostrera. Ja lika bra att inse att försommaren är över nu och att sommaren är HÄR! Tråkigt bara att det ser ut som om det ska vara två dagar med regn framöver. Fast efter en sådan här helg som vi har haft så kan det behöva komma lite regn. Men jag vänjer mig för lätt vid sol, så nu vill jag bara ha det. Dock vill jag ha det lite svalare, räcker med en 22 grader för min del. Ska det vara så här varmt vill jag vara på landet så jag kan bada.

Nej nu ska jag återgå till min frukost.
Glöm inte bort att dricka mycket när det är så här varmt, man gör av med mer vätska än i vanliga fall!

//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback