Välkommen till världen!

Grattis säger vi idag till Lööke och Sofie som vid 11 födde lilla Agnes. Allt hade gått så bra och både mamma och barn mådde fint. Vet inte om dom kommer hem idag eller imorgon men ringa det gör jag imorgon.
Agnes vägde ca 3800 g och var 51 cm lång, en lagom liten rund tös. Så nu väntar jag bara på att få se den lilla damen =)
Grattis till er från Familjen Rudqvist!

Var det som jag skulle berätta förut. Blev så glad när jag hörde det, var nämligen på väg hem från babysången. Gjorde några små glädjeskutt när ingen såg mig =)
//Glammomamma

Kommentarer
Sofia säger:

Heej. Jodå, jag är kvar på Lidl...Kör mina tre timmar varje lördag men i sommar blir det lite mer sen!

Vart bor ni nu?

Och vart är det ni bygger hus?

Blev lite nyfiken :)

Kramar

2009-06-09 | 08:54:46
Bloggadress: http://fiuten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback