Jeans till helgen

Kunde inte motstå dessa små underbart gulliga små jeans till Melvin. Det är ju så mysigt när det är som små dockkläder. Ser ju precis ut som man krympt ett par av sina egna jeans =)
Var i allafall igår kväll på Ikano för att köpa en ny kudde till Christian på IKEA, då passade vi på att titta på en ny overall till gullungen. Han har ju bara en som är för stor för honom och sedan har han bara en jacka som han kanske kan ha till våren, hoppas bara att han fettar på sig lite =)
Hittade en jättemysig på Lindex och den passade honom perfekt, kan inte motstå att köpa lite kläder till honom. Även om jag vet att han växer ur det på nolltid...men mamma vill skämma bort sin lille prins. Det vill ju även pappa för vi kunde ju inte motstå att köpa jeans till honom =)
Vi såg även en liten fakeskinnjacka i svart, så tuff men vi valde att inte köpa den. Sa att vi måste fundera lite på det, blir ju att köpa en storlek som han kan ha till hösten. Ska en sväng på stan imorgon så det kan mycket väl bli så att vi köper den då...Ska själv köpa ett par nya thights att ha under helgens firande. Har sett ett par i korall på Gina Tricot och det är ju vårens och sommarens stora färg!! Se om jag hittar något annat skoj, kan ju köpa kläder nu igen =) Har redan gått tillbaka till min vanliga storlek som jag hade innan vi fick Melvin...YEAH!


Melvins nya jeans =)

Nu sitter jag i allfall själv här hemma med Melvin, pappa är ju och jobbar några timmar. Funkar fint med tanke på att han bara sover...blir inte så jobbigt kan jag lova. Ska iväg en sväng sen, det ska bli kul och se hur det går. Har inte åkt bil själv med honom, allt är alltid lite intressant när man ska göra det för "första gången". Han  brukar inte föra något större väsen av sig när vi ska åka bil så jag är inte så värst orolig. Lovar att lägga upp ett inlägg när vi kommer hem sen, så ni vet hur det gick. Ska även ta ett kort på honom i hans nya overall, kan lova att han är underbart söt i den =)

Ha det så gott så länge.
//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback