Då var det måndag igen..

Godmorgon på er!
Ja då var helgen över och en ny vecka har precis börjat. Och jag är uppe med tuppen idag, kommer att  straffa sig senare jag vet =) Melvin är tyvärr vaken just nu, han vill inte riktigt sova så då får ju jag också gå upp =) Hoppas bara att han sover mycket på dagen, jag håller tummarna!
Nu ligger prinsen vid sitt gym, han verkar tycka det är rätt skoj. Fast han ligger och tittar mycket på nyckelpigan som hänger ner ovanför honom. Vet inte om han har något emot den, eller så gillar han den skarpt!? Roligt även att höra när han blir förbannad på dom små djuren, han lyckas inte jämt att slå till dom. Han har fortfarande lite okontrollerade rörelser, så när han vill veva lite så blir det inte jämt som han tänkt sig. Är är så gullig där han ligger och försöker, lugn gubben det kommer!
Denna måndag bjuder nog på en liten träff med mamma, vet inte när exakt. Vill skulle höras på telefon under morgonen. I vilket fall blir det en långpromenad idag, blev ingen igår. Och jag märker skillnad på Melvin om han inte får vara ute länge under dagarna, han sover lite sämre på nätterna. Så idag är det ju inget snöoväder ute så då blir det att ge sig ut och gå. Får se om det blir här hemma eller inne i stan när vi är hos mamma!?

Nu ska jag äta lite frukost och sen blir det att fixa till lillkillen. Måste byta blöja och klä på honom men han har fortfarande så skoj vid sitt gym. Jag vill inte störa honom nu när han är glad och tyst =)

//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback