En skön vårpromenad

Det gäller att ta vara alla dessa underbara dagar då soler lyser och tempraturen hamnar på rätt sida av strecket. Så det blev en lång promenad idag med. Känner att jag får ny energi av solens strålar och den friska luften.
Vi var första på BVC så när vi var klara där så sov Melvin så skönt i vagnen att vi tog den långa svängen. Christian slutar tidigt på tisdagar så vi passade på att gå innan han kom hem, blir lite powewalk då =)
Jag hade podden med mig så jag satte hörlurarna i öronen och började gå. Helt otroligt vad lätt det är att gå när man lyssnar på musik. Är som om man flyter fram i ett härligt tempo och varje steg känns som man går på moln....UNDERBART!

En glad mamma i vårsolen



Melvin sov så gott

Vi kom hem nnästan samtidigt som pappa och då ville Melvin ha mat. Sen somnade han så sött på pappas bröst. Måste varit skönt för sen så sov pappa med och då passade även jag på att sova en liten stund =) Så nu sover Melvin vidare men jag och älsklingen tar en fika.
Ha en skön eftermiddag!

//Glammomamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback