Första besöket av Faster och Jocke

Idag så har vår käre Melvin fått ännu mer fina presenter, han tackar så mycket =)
Idag så kom Faster Milla och hennes pojkvän Jocke på besök och träffade Melvin för första gången. Var en riktigt stolt faster måste jag säga. Och sådan hand hon har om barn, Melvin såg ut att trivas riktigt bra när han låg i hennes famn. Kan vara bra att veta när man behöver barnvakt i framtiden =)
Vi bjöd på äppelpaj med vaniljsås och kaffe/te, tyvärr så hade jag inte varit duktig och bakat pajen själv. Har haft lite för mycket att göra idag. Åkte ju och storhandlade efter BVC och sen skulle ju Lööke och Sofie kommit förbi men det blev tyvärr inget med det =( Men dom lovade att komma förbi på en fika senare i veckan. Var i allafall mycket trevligt att Millan och Jocke kunde komma.

Stolt faster med pojkvän

Ikväll så blev det att bada Melvin igen och det gick så bra. Han låg i badet med pappa i nästan 10 min sen började han att bli lite hungrig och så känns det som om han inte behöver ligga i och plaska lika länge som en annan när man badar. Han var i allfall inte ledsen någon gång under dagens bad, det betyder med andra ord att han har ärvt mammas passion för att bada. Tycker jag är bra för då kan han och jag bada massor när han blir lite större. Tror att han tycker det är skönt pga alla bad som jag tog när han låg i min mage ;) Han fick blodad tand så att säga!

    
Världens 2 sötaste  killar som badar!

Idag så har vi även börjat att köra lite med napp på lillkillen. Han har nämligen ett sånt tuttbehov och det funkar inte riktigt att amma honom hela tiden. Har blivit att han kräks så mycket och betyder ju att han äter för mycket. Men han verkar inte tycka att det är så hemskt med nappen och han kräks inte lika mycket heller.
Frågade på BVC idag om det var ok och det var det. På BB säger dom ju att man ska vänta så länge som möjligt med att börja med napp men jag orkar inte känna mig som en mjölkko som sitter med tutten ute hela tiden. Får hoppas på att det fortsätter så här bra!?

Nu är det dags för 2 ½ men på tv. Måste krypa ner och se det. Ha en skön kväll.

//Glammomamma

Kommentarer
Milla säger:

Klart man är stolt faster, lillkillen är ju underbar :D

2009-03-02 | 21:49:49
Marcus säger:

Härligt med lite bad! Alltid lika härligt att se en muskulös manskropp blotta sig.... :-D

2009-03-02 | 23:32:06
Gynning säger:

Så fina bilder!!

2009-03-04 | 11:58:42
Bloggadress: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback