Inspiration

God kväll!
Nu har vi precis kommit hem från en liten kvällspromenad. Var tvungen att lämna ingen en kvarglöms väska till en kompis. Han hade lite viktiga saker i den som han behövde, så efter badet så klädde på oss varmt och tog en rask promenad. Det var verkligen inte skönt ute, tur att man fortfarande var varm efter badet =)
Det gick föresten jättebra, Melvin trivdes lika bra i badet med mig som med pappa. Badnallen funkade ganska bra, man fick hålla i honom så han inte gled iväg på mycket. Kommer nog att passa honom bättre när han växt lite till.


Nu ska jag ta kopp varmt te och sätta mig i soffan och läsa nya Allt i hemmet, dags för lite vår inspiration känner jag. I detta nummer får man en rabattcheck på 20% på Indiska, roligt måste jag säga. Dom har så bra utbud med lyktor och textilier där, i våriga färger med ;)
Ha en skön kväll alla.

//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback