Lite vår i köksfönstret

Blev en tripp till IKEA idag med mamma. Vi hade varit och fixat ett ärende på banken ihop, så vi passade på att ta lunch på IKEA. Och då blir det ju självklart lite shopping =)
För min del blev hissgardiner till köket och dressingroomet. Dom har varit restade under hösten men nu har dom kommit in i sortimentet igen...Jippi! Har inte bytt gardiner sen i vintras, så jag har varit på jakt efter nya. Vill inte ha panelgardiner, känner inte att det passar hemma hos mig längre. Så nu blev jag glad när jag såg att dom kommit in igen.
Så nu ska jag jag göra vårfint hemma, ljusa nya gardiner och lite fina blommor och ljuslyktor i fönstret. Nu ska jag låta vårkänslorna spridas i mitt kök. Blir att pyssla med det efter att vi har åkt och handlat, Melvin och jag ska som vanligt hämta pappa på jobbet. Blir en härlig kväll, hoppas att lillkillen håller sig lugn...annars får pappa ta honom!?

//Glammomamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback