Morgonstund...

Klockan är nu 7.15 och jag har varit vaken sen 6.30. Då ville Melvin ha mat och Christian skulle åka till jobbet. Härligt det är när man känner att man får sova ut =) Ja ja, snart är helgen här och då är Christian hemma och vi kan hjälpas åt.
Just nu ligger Melvin brevid mig och håller på att somna in, han har käkat för en liten stund sen. Hoppas hoppas att han somnar in så jag kan få äta frukost nu. Skönt att sitta framför Nyhetsmorgon och äta i lugn och ro, precis som det var innan han var född. Nu ska han vara med när man äter och ibland är det lite svårt att äta och sysselsätta honom samtidigt. Fast det är en av alla saker man måste inse att man måste göra när man har barn. Men man värdesätter stunderna när man får äta medans han sover mycket mer. För mig är det lyx nu =)

Nu ska jag smyga ut och fixa lite frukost, passa på att njuta av solen också som lyser in genom fönstrren. Snart försvinner den säkert bakom moln och gör dagen grå...usch!

//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback