Mysig tisdag kväll!

Godkväll ute i stugorna! Förlåt för min dåliga uppdatering under dagen, har varit fullt upp hela tiden. Sen hade jag dåligt batteri på datorn och laddaren låg kvar hemma. Tyckte jag hade fullt batteri när jag åkte men det hade jag tyvärr inte, dumt av mig.
Dagen har bjudit på ett besök på BVC, som vanligt på tisdagar =) Blev ett lite längre besök idag, vi disskuterade hur man kan få Melvin att sova lite mer på nätterna. Han vaknar ju ungefär varannan timme och vill ha mat. Men eftersom det tar lite tid för honom sen att somna så blir det bara att han sover lite mer än en timme. Blir både jobbigt för honom och oss eftersom ingen av oss får någon längre sömn. Fick lite bra tips som vi ska börja att testa.
Sen var jag en sväng på stan också...ovanligt jag vet ;) Var tvungen att köpa lite nya strumpor till Melvin, han behöver mer tjocka. Han kan inte ha tunna strumpor, blir så lätt kall om fötterna. Sen blev det ju lite mer fina saker, delvis en fin jeansbody till sommaren för 40 kr. Det är ett riktigt fynd, kommer passa honom perfekt till sommaren.


Det blev även en basic body i ljusblått till lillkillen. Han behöver nya eftersom han snart växt ur dom andra =)


En snygg liten sommar mössa/keps.


Rean body som bara kostade 40 kr. Blligt och bra är inte helt fel!

Blev även lite örhängen till mig, små söta i olika fina färger till sommaren. Kommer snart inte kunna ha hängande, Melvin griper tag i allt han kommer åt. Blir i såfall att vara på sin vakt om man har det =)


Snygga örhängen i glassiga färger till våren och sommaren, för en billig penning också ;)

Så nu sitter vi hela familjen uppkrupen i soffan och myser. Melvin sitter i pappas famn och gosar, pappa har ju inte träffat honom på hela dagen. Så när  han kommer hem får jag lite avlastning och han får sin dagliga dos av Melle =) Härligt med familjeliv även om han är lite ledsen vissa kvällar!
Vi har ätit en god middag, pasta med spenat och bacon sås. Mykcet gott och mycket enkelt att göra. Det är smidigt när man har en liten kille vid namn Melvin. Man har ju inte helt plötsligt lika mycket tid som man hade innan man fick barn. Fast det är ett underbart liv man lever nu, skulle aldrig vilja byta bort det. Melvin är det bästa som hänt mig och älsklingen. Och finns det något härligare än att sitta hela familjen med tända ljus överallt och bara ha det gott ihop...I think not!

Nu ska jag gå luta mig tillbaka och ägna resten av min vakna tid åt min underbara familj!
Ha det riktigt gott nu ikväll och se till att ladda för den underbara vårdag som väntar oss imorgon. Lovar att vi kommer gå en riktigt låååång promenad imorgon!!

//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback