Nöjd liten kille

Natten har vår lilla ögonsten tillbringat mestadels i sin vagn. Så jag och Christian har haft sängen för oss själva...mysigt kan jag lova =)
Var så att Melvin var lite övertrött igår kväll och kom inte riktigt till ro mellan mig och Christian i sängen så vi prövade att söva honom i sin vagn. Vi ville nämligen se klart Lets dance och det funkade för bra kan man säga. Han somnade som en sten och när vi skulle in och lägga oss så ville vi inte ta upp honom ifall han skulle vakna. Så det slutade med att han sov 5 sköna timmar i vagnen innan han vaknade och ville ha mat.
Efter käket, rapet och blöjbytet så kunde han inte riktigt somna om. Tror han tycker att det blir lite varmt och trångt mellan oss. Så bar jag ut honom till vagnen igen, la ner honom och körde vagnen fram och tillbaka i några minuter. Och som ett brev på posten somnade han så sött.
Kröp ner brevid världens underbaraste man som höll min plats varm. Somnade så gott i hans trygg famn, har verkligen längtat efter att få somna så. Gjorde jag så ofta innan Mellvin kom, får se om det blir så inatt med!? ;)

Nu sitter Melvin i sin babysitter och ser nöjd ut, hade precis bytt blöja på honom i vår säng, efter att han vaknat och velat ha mat. Var tyvärr inte tillräckligt snabb med nya blöjan för han kissade ner pappas arm, mitt knä och våran säng. Härlig liten unge...men vad gör det. Det finns tvättmaskin och den går ofta nuförtiden =)
Är svårt att bli arg på honom för när han preis har kissat klart så ser han så söt ut, precis som Va, har jag gjort något??

Ska fixa till mig nu, måste ner till stan och hämta tårtan tills idag....mums. Sen måste jag även hämta smörgåstårtan tills imorgon, dom har stängt då så det blir att hämta den idag.
Ha en glad dag alla.

/Glammomamma

En nöjd Melvin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback