Oj vad konstigt det blev...

Får tacka Johannes och Elin för kommentaren på det senaste inlägget. TACK! =)
Hade inte tittat något närmare på bilden innan jag la in den i inlägget men när jag läste deras inlägg var jag ju tvungen att gå tillbaka och titta. Förstod inte vad det var som såg så konstigt ut, Christian gjorde väl inget konstigt på det kortet!?
Ha ha så fel jag hade, ser ju riktigt roligt ut....och nästan lite perverst =) Men jag kan LOVA att det är inget snuskigt som försigår i bakgrunden. Är bara en slump att jag tog kortet precis i samma stund som han lyckas med den rörelsen.
Så nu kan ni andas ut alla, är inget som vi iscensatt för att det ska bli kinky.

Ska försöka att ta lite bättre kort i framtiden =)
Hörs lite senare.
//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback