Sovställning

God eftermiddag på er!
Ja hur sover ni hellst?? Kanske på rygg, eller på mage?? Eller föredrar du att ligga på sidan och sova?! En sak är nog säker att man inte ligger så som Melvin gjorde igår när han sov en stund hos mormor.
Vi la honom mitt på filten efter att han hade ätit, sedan satte vi oss i soffan. Tyvärr så Mlevin framför soffbordet så vi såg honom inte. Efter en liten sovstund på ca 40 min så började han att vakna. Gissa om mamma och jag blev lite förvånade när vi såg hur han låg!
Han har lyckats att snurra sig ett kvarts varv och hamnat med kroppen liggandes utanför filten på golvet. Var bara huvudet som låg kvar på filten. Förstår ni nu och vi säger att han är en stark liten kille!


Här sover vi så gott =)

Inatt så hade nog Melvin lite ont i magen, hade fick aldrig någon riktig ro förän seeeent på natten. Han skrek lite för att sedan nästan somna in. Tror att Christian fick honom att somna in någon gång vid 02. Då låg han brevid honom i sängen och sussade honom till sömns.
Som jag sa igår, blir nog att inte dricka så mycket oboy, tror att det var det som gjorde att han fick ont. Nu är han i allafall tillbaka till sitt gamla lugna jag.

//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback