Tji fick jag

God kväll alla!

Ja tyvärr så min starka sida inte direkt mått, ni kan ana vart det lutar?!
Ja precis, ingen av hissgardinerna som jag köpte tidigare idag passade,gggrrr! Båda två var flera cm för korta, så det blir att åka tillbaka och byta. Till köket så måste jag köpa 2 st och sätta brevid varandra. Fönstret är för brett för den största storleken som fanns. Blir bara så mycket omständigare att behöva åka tillbaka och byta. Och jag som ville göra iordning i mitt köksfönster idag...

Blev att muntra upp mig själv med lite tulpaner när vi var och handlade. Denna gången slog jag till med lite påskfärger, är snart dags att ta fram alla kycklingar och fjädrar. Köpte nämligen gula och lila, mycket fint ihop tycker jag. Ska nog ta och pynta lite här hemma i veckan. Fast jag har inte mycket påskpynt, dels för att det är så kort tid och för att jag inte tycker att det är så mysigt med kycklingar och höns överallt. Men några saker ska jag allt sätta fram.


Påskfint i vardagsrummet!

Ja ja, nu ska jag sätta mig och läsa Sofies mode och njuta av mina fina tulpaner.
//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback