Utvilad

Utvilad och pigg sitter jag här nu och äter frukost. Melvin sitter i sin stol och är nöjd med livet. Han är nybytt efter att ha bajsat ner mammas och pappas säng =) och har fått på sig lite kläder. Hoppas på att han är vaken en liten stund till innan vin ska hem till  Sofie och fika. Är lite tråkigt om han ska vara trött när vi kommer dit, bättre att han vaknar och är pigg och glad.
Inatt var han världens duktigaste kille, gjorde mamma så glad och framförallt stolt. Han somnade vid 21.30 ungefär, trodde han skulle vakna direkt men han somnade in. Sen vaknade han och ville ha mat vid 2 ungefär och sedan vakande han inte förän vid 6. Blev så förvånad när jag märkte att det var ljust ute när han gnydde till vid 6. Han måste varit riktigt trött och mätt =) Var skönt att han sov så mycket för både Christian och framförallt jag var riktigt trötta igår. Tror Melvin kände på sig att vi behövde sova ut, så han passade på att vara duktig och sova riktigt bra själv!
Så nu är det MIN tid, äter frukost i lugn och ro. Har nyhetsmorgon på, tycker på jag och Melvin om att titta på. Ska ta en dusch efter det och fixa mig iordning innan vi ska gå. Skönt att man kan göra saker utan att ha med Melvin hela tiden. Han klarar sig själv kortare stunder så man hinner att göra sig iordning.

Hörs senare.
//Glammomamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback