Babysång!

God kväll!

Nu hinner jag sätta mig ner och skriva ett inlägg. Kom hem från babysången vid 4 ungefär, riktigt skoj.  Kan varmt rekomendera alla föräldrar därute att gå på babysång.



Precis innan vi ska gå, som tur var slutade det regna innan vi gick. Lite tur ska man ha!

Det var roligt att se melvin titta på alla andra bebisar och hur kul han tyckte det var när man sjöng. Vi sjöng nog i bara 20 min och efter det fikade vi och bara pratade en massa. Men när vi sjöng så var alla bebisar inblandade, man sjöng för dom och gjorde rörelser till dom. Tror nog att Melvin kommer att fastna lika hårt för det här som jag har =) Var så många trevliga mammor och barn där. Lite tråkigt bara att vi var yngst, alla andra bebisar var ca 9 månader. Så dom kröp runt eller satt själva men snart är vi också där =)


På väg hem från babysången. Melle skötte sig så bra, blev inte ledsen utan någon gång utan verkade tycka det var skoj =)

När jag kom hem blev det att ge Melle lite käk och sen myste vi lite innan Maria kom och toppade mitt hår. Behövde ta lite på topparna, vi ska ju på bröllop på lördag och då vill jag va snygg i håret. Blir lätt slitet eftersom jag plattar håret en del. Så nu ska vi försöka att hitta en tid som passar älsklingen med, han skulle också blivit klippt idag. Men han är hos sin farmor, låter som om det inte är långt kvar nu. Våra tankar finns hela tiden hos henne. Är skönt att veta att Melle fick träffa sin gammelfarmor och att hon fick träffa honom.
Christian har även fått ledigt från jobbet hela veckan eller nästan, han måste jobba lite imorgon. Och det är skönt att vi bor nära hemmet där hon ligger, så han snabbt kan ta sig det om det skulle vara något. Hans pappa är ju där hela tiden med, bra att dom har varandra.

Nu måste jag fixa lite med maten tills ikväll, blir lite potatismos och korv. Enkelt men gott att äta ibland, speciellt nu när jag inte helt vet när älsklingen kommer hem.
Ha en underbar kväll och ta hand om varandra, ta inte varandra för givet!!

//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback