Dags för nagelfix!

Hinner med ett litet inlägg innan jag måste sticka iväg. Ska fixa till mina naglar idag, måste ha det med fixat innan lördag. Blir att ta en klassisk fransk manikyr, snyggast när man ska vara riktigt finklädd. Fast jag ska piffa till den lite, kolla med Emma vad hon tycker.
Så idag blir Melle hemma med pappa, mysigt för dom. Sen så tar dom bussen ner till stan och möter upp mig. Vi ska fösöka hitta något till lillprinsen att ha på lördag. Så är det inte helt omöjligt  att vi käkar något också,
Ska även hämta min pappa på sjukhuset idag, han ska operera knät vid 13.00. Så då får skänka honom en liten tanke, han är ju så spruträdd stackarn.
Nu är det dags att hoppa in i bilen och åka ner till stan. Har gett Melle mat och sett till att det finns mat hemma ifall han skulle bli hungrig innan dom kommer ner till stan.
Får skriva lite mer senare när tid finns =) Ha en underbar dag även om det regnar ute. Man får göra det bästa av varje dag!

//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback