Eftermiddagsmys i soffan!

Just nu ligger en trött liten kille brevid mig i soffan. Han har varit vaken ett tag, ätit och "lekt" lite. Men kort stunder med lek kan göra en så trött. Är tillochmed så att jag blev trött men ingen ide att sova, ska snart hämta älsklingen. Fast jag skulle inte klaga över att få vila ögonen lite. Brukar beklaga mig över hur dålig jag är på att vila när jag får tillfälle. Får försöka att bättra mig lite.


Efter man bytt blöja så blir det alltid lite lek i soffan. Här är Melvin i full fart med att rulla lite.

Blir ett kort inlägg för nu ska jag lägga mig ner brevid Melvin och blunda lite och lukta på honom. Har redan blivit bättre på att ta tillfället i akt =)

//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback