Ensam morgon!

Nu sitter jag här och har precis duschat och ätit frukost. Melvin ligger inne i vår säng och sover, gav honom mat innan jag hoppade in i duschen.
Så jag har sutit i lugnet och ätit min frukost, har inte haft tv eller radio på. Skönt att bara njuta av tystnaden ibland. Är inte många stunder under en dag som man kan göra det när man har barn. Och det är inte så att jag klagar, nej nej men man måste ta var på dom stunder man får.
Känns konstigt att veta att älsklingen inte kommer hem i eftermiddag, vet inte varför?! Har sovit själv flera gånger så det beror inte på det. Och nu är jag ju inte ens själv, har ju Melvin. Men det känns ensamt på något sätt, som en liten bit saknas. Är kanske för att vi är en familj nu...Längtar i allafall tills imorgon eftermiddag då allt blir som vanligt igen. Rutiner är det man lever efter när man har småbarn =)

Ska snart väcka lillkillen, vi ska ner till stan och lämna igen sakerna till bröllopet. Skulle ju ha gjort det igår men jag orkade inte stressa iväg innan banken. Så det blir att ge sig ner idag och det känns bättre med tanke på vädret =) Får se om jag tar en sväng hem till mina föräldrar sen.
Så nu ska jag väcka en liten kille, tror inte att han kommer att gilla det. Men vi måste lämna av en sak till Christian innan stan. Han glömde det i morse när han var lite småstressad. Så då hinner både jag och Melvin säga hejdå igen.
Vi hörs lite senare.

//Glammomamma

Kommentarer
MacNil säger:

Själv får jag dras med honom ett helt dygn...fy fan...

2009-05-12 | 10:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback