Godnatt från oss!

Gud vad klockan är mycket, brukar sova eller ge Melvin mat vid den här tiden. Och då är jag som en zombie och stupar i sängen och somnar på stört. Men eftersom vi kom hem sent, så blev det mat och blöjbyte innan jag själv kom i säng. Så nu sitter jag i sängen och är hur pigg somhelst. Blir att titta lite på tv och hoppas på att man somnar snart. Är konstigt med så mycket plats i sängen också, får lägga mig i mitten och bre ut mig =)

Måste ju säga grattis till Marlena som gick vidare till finalen på lördag. Får hoppas att det går bra för henne då men vi håller ju tummarna...eller hur!!?? Var även några andra bra låtar som gick vidare men även vissa som inte gjorde det. Tror att det var Andorra som var riktigt bra, en lätt och trallvänlig låt.
Nej nu ska jag ta och lägga mig ner och se om jag kan hitta något att fästa ögonen på innan jag somnar.


Godnatt pappa, vi saknar dig här hemma!
Sov så gott och dröm om mig och mamma =)

Sov så gott och hoppas att ni vaknar utvilade imorgon.
//Glammomamma

Kommentarer
stina säger:

oj..haha de lät inte så skoj.. får hoppas mina grannar är bra :)

2009-05-13 | 09:23:24
Bloggadress: http://kittygitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback