I ur oh skur

Måste säga att jag är så stolt över mig själv. Kom för en liten stund i sen från min förmiddagspromenad, gick den som vanligt med grannen. Och idag gick vi ut fast det regnade lite, inget hindrar oss. Var bara att sätta på regnskyddet på vagnen och upp med luvan på jackan. Lite vatten har ingen dött av, så varför ska det hindra en från att röra på sig!?
Så nu ska jag ta och springa ner i tvättstugan igen, Melvin sover men jg hänger honom på magen. Fick ställa in honom hos grannen förut, härligt med snälla grannar. Men jag vill inte ställa in honom igen, känns dumt att dom ska sitta "barnvakt" hela tiden. Även om det inte är särskillt jobbigt att ringa på och fråga så vill jag inte att dom ska känna som att jag utnytjar dom. Och så är det inte jobbigt att ta med honom ner heller.


En riktigt "slapp" dag, inget smink och inte direkt fixat till mig i håret. Man måste ha sådana dagar med =)

Sen blir det att ta sig lite att äta efter det.
Nej nu måste jag springa ner igen, ha en skön eftermiddag!
//Glammomamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback