I väntans tider...

Ja det är ungefär ca 9........minuter kvar innan älsklingen slutar jobba. Ni trodde väl inte att jag syftade på något annat??!! Nej även om det skulle kunna vara fullt möjligt så ska inte Melle få något syskon än. Men vi har inte gjort någon hemlighet av att vi ska ha 2 snabba barn. Lovar att ni blir dom första att veta den dagen det är dags ;)
Kom lite tidigt till Christians jobb, så jag blev sittande i nästan 15 min innan han kom. Då hade jag inte så mycket att sysselsätta mig med. Så då fick jag leka lite med kameran =)


Här är mina nya solglasögon, jag fullkomligt älskar dom!

Nej nu ska Melle bada, blir pappa som får plaska runt i bubbelkoppen ikväll. Tror lillkillen tycker det är roligast också.

//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback