Mamma & son eftermiddag!

Godkväll alla läsare!
Älsklingen klev precis innanför dörren för att direkt försvinna till affären. Han skulle handla några saker tills ikväll, vi ska äta hemmagjord lasange. Var sååå länge sen, synd med tanke på hur gott det är.
Christian har ju spenderat hela eftermiddagen hos sin farmor, han var där med sin pappa. Tyvärr så är det inte så bra, så mina tankar går till henne just nu.

Så eftersom jag och Melvin varit själva så passade vi på att åka till Ö&B. Dom har bra tvättmedel och sådana saker där, lite billigare än i vanliga matbutiker. Jag hade hoppats på att kin kära Ramona skulle jobba men tyvärr var hon ledig. Men vi pratade vid en snabbis på telefon när jag var där. Vi har visst massor att ta igen så jag hoppas på att vi hinner ses något nästa vecka.


Mammas hjärta är så stark i nacken. Och just nu är det skoj att ligga på mage =)

Så när vi kom hem vakande Melle till, han ville första ha mat och sen har vi lekt och myst hela eftermiddagen. Har haft en riktig mor och son dag =) Han är så underbar just nu, är en fin period som han är inne i just nu. Han skrattar, pratar och rör sig så mycket. Förut så låg han ju mest still men nu far han runt, armar och ben far hit och dit. Och nu gäller det att passa sig så hans små händer inte får tag i en. Kan lova att han inte släpper taget i första hand =)
Är en underbar känsla att veta att man är mamma tille n sådan skatt. Man förstår inte att man kan älska något eller någon så mycket förän man får barn. Det är SÅ speciellt, tro mig!


Inte lätt att vara bi i dagsläget. Han ett stadigt tag han fått i den.

När älsklingen kommer hem snart så ska vi bada vår lilla prins. Är dags för det kan jag lova, dom senaste dagarna har han varit ett litet kräkbarn. Han har kräkts lite efter nästan varje mål mat och har han inte gjort det direkt så kommer det en stund efter. Och det lägger sig ju i hans små väck.
Nej nu blir det att slänga in en tvätt innan badet.

Ha en fab kväll allihopa!
//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback