Mulet...

 Har precis kommit hem efter en sväng på stan, var inget skönt. Var lite soligt när jag gick in till stan men på vägen hem blev det mulet och kallt. Inte nog med det, var blåsigt också. Det är tråkigt att våren kommit av sig.
Blev några fynd på stan idag med =) Hittade lite smycken på Gina Tricot och en skön topp. Får lägga ut lite kort på det senare. Blev lite extra glad för att jag hittade halsbandet som tillhör armbandet som jag köpte i lördags på GT i Norrköping. Fast det var 5 kr dyrare här i stan, dom tog 20 kr för allt i stället för 15 kr.
Blev även att jag köpte mig en ny bikini, hittade en tuff för 79 kr/delen på GT. Behöver inte ha någon extravagant eftersom vi inte kommer åka på några längre utflykter. Kan ha med mig den till Malmö/Köpenhamn om vi åker dit i sommaar. Lutar nog åt några dagar!  Vet ju aldrig om vädret kommer att inbjuda till några bad då!? =)

Nu ska jag fika, blir rabarberkaka med vaniljsås, mums!
Lägger upp lite bilder senare på mina små inköp.

//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback