Nu längtar jag till soliga dagar!

God kväll!
Sitter och har det trevligt hemma i soffan. Vi har Christians pappa på besök, han är utkörd från hemmet pga tjejmiddag. Så vi har ätit god middag på balkongen ikväll, vi trotsade det tråkiga vädret. Vi satt med långärmat på oss och då var det riktigt skönt. Tände även upp med en massa ljus för att skapa härlig stämning och vi lyckades bra tycker jag.
Annars så har kvällen ägnats åt förberedelser inför morgondagen. Kommer inte kunna ta någon längre sovmorgon, kan inte bli sena imorgon. Fast jag tror inte att det är någon större fara, ska inte vara i Katrineholm förän starx efter 13. Men skönt att veta att vi har lite tid att spela på, måste man ha när man har småbarn =) Man vet aldrig vad som kan hända!

Måste ju visa mina snygga solglasögon som jag köpte idag. Gav inte mer än 850 kr för dom. Ord pris var ca 1500 kr, så ett fynd var det allt. Blir kanske att köpa ett par till under sommaren, såg ett par snygga från Gucci. Men just nu blir det lite för mycket pengar.
Så nu vill jag ha sol och värme så jag kan sitta på någon uteservering och glassa med mina nya bågar =) Finns inte så mycket mer jag förknippar med sommaren än det. Men varma sommarkvällar kommer nog snart, får bara ha lite tålamod och inse att våren har precis börjat!


Mammas nya älsklingar. Har jag ett par till i samlingen =)

Solglasögonen var i vilket fall riktigt snygga, passar en Glammomamma som mig ;)

Nu ska jag återgå till vårat sällskap, ville bara lägga in ett litet inlägg. Kanske hinner med något mer innan kvällens slut...
Ha en underbar kväll med era nära och kära!

//Glammomamma

Kommentarer
Anonym säger:

Handla e kul!!!...eller va tycker du??

2009-05-22 | 22:55:52
Glammomamma säger:

Finns det något bättre??!!Ja det kanske ska vara att....resten kan ni fylla i själva =)

2009-05-22 | 23:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback