Ny vecka..

Godmorgon i regnet!

Usch vad trist det är ute, regnet öser verkligen ner. Och det skulle regna hela dagen också, jag vill ha sol! Hade ju hoppas på att den nya veckan skulle börja med sol men nej nej. Får försöka att tycka att det är mysigt när man hör regnet som slår mot rutan. På sommaren är det mysigt men då är man ofta inne och myser med någon.
Nu är jag själv, Melle ligger och sover vilket han gjort i flera timmar nu. Älsklingen åkte iväg till sin farmor på morgonen för att åka till jobbet vid lunch. Natten hade hon klarat men vi vet inte om hon klarar sig till denna natt, det är jobbigt.
Vet inte om jag tycker det är bättre att hon får somna in, skönt att veta att hon slipper att lida mer. Men samtidigt så är det jobbigt att släppa taget, även om det vore det bästa. 

Blir ett kort inlägg nu, Melle vaknade och vill ha mat nu. Men jag skriver lite mer senare.
//Glammomamma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback