Nyfiken kille =)



Igår när jag satt med Melvin i knät och datorn framför mig, så fångade den hans intresse. Men det självklart med tanke på alla färger och att den är framför näsan på honom.
Jag satt nämligen och skickade iväg mail till olika ställen i stan som har babysim. Vi tänkte nämligen börja på det med lillkillen, han tycker ju om att bada hemma =) Roligt för honom att kunna röra sig fritt och vi kan lära oss mer om säkerhet i samband med vatten. Det skadar inte att börja i tid!
Så det ser ut som om vi ska på vårat första sim på onsdag kväll, mycket nytt som händer den här veckan. Om en liten stund ska vi iväg på babysång på familjecentralen. Ska bli skoj att träffa andra föräldrar och för Melle att träffa andra bebisar. Så just nu är det nog mest jag som ser fram emot det. Får hoppas att det kommer lite andra mammor och pappor, med tanke på hur vädret är kanske dom håller sig hemma!!??
Så snart ska jag väcka min prins som ligger och sover för att ge honom lite mat innan vi går. Skönt att han somnade innan så han är vaken på sången.

Hoppas att ni inte regnar bort i stugorna. Det är ju bra väder för att baka något, bullar kanske =) Gör det bästa av er dag!

//Glammomamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback