Oversize..

Det är inne i år med stora tröjor och skjortor men jag vet att det bara är en fluga. Det kommer att försvinna med sommaren och då är det tråkigt att ha lagt massa pengar på det.
Då får man göra som jag gjorde idag, titta lite balnd älsklingens kläder =) Där finns skjortor som är stora och med skärp i midjan så blir det snyggt. Det är vad jag tycker i allafall och så har man sparat några slantar. Finns bättre saker att lägga dom pengarna på.
Jag slängde bara på mig ett par leggings till skjortan och jag blev helnöjd. Kul också att Christian har lite roligare färger på sina skjortor ifall jag skulle vilja låna någon annan. Är ett bra tips, synd att jag inte tänkte på det när jag väntade Melvin. Då hade dom passat riktigt bra, speciellt i slutet av graviditeten. Får komma ihåg det till nästa barn =)


Det ser inte så dumt ut men det är bara min åskit. Skönt med kläder som inte sitter åt heller. Och med ett skärp i midjan blir det mycket mer tjejigt.

Nu måste jag byta på Melvin, luktar inte gott kan jag lova. Christian är tyvärr inte hemma, han sitter hos sin farmor som inte mår så bra. Får se hur det går under eftermiddagen och kvällen. Jag klarar tyvärr inte av sådana saker nu, var likadan när jag var gravid. Det har säkert med hormoner att göra men det känns 10 gånger värre än innan jag blev med barn. Usch tycker att det hemskt jobbigt, mitt hjärta värker.
Får skriva lite mer senare, nu "ropar"  Melle =)

//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback