Pippigul

God kväll mina kära!
I söndags fick vi åka premiäråket i Mr Mikies nya bil. Han har ju köpt en illgul Evo, den enda i hela Östergötland. Så om ni ser den, så vet ni att det är Mikie som är ute på en tur =)
Så i söndags begav vi oss ut på en sväng till Mjölby delvis, blev ett besök i Store4. Vi var även på Pitchers och åt god brunch. Det roliga var att på Store så var det inte jag som handlade mest utan Mike =) Jag hittade bara en liten blå och vit randig klänning. Jag kommer att ha stor användning för den i sommar, det kan jag lova =)
En sak som jag kan lova er är att Evon går som ett strykjärn på vägarna, och så skön den är att åka i. Man kan inte tro det när man ser den men man sitter riktigt bekvämt i den. Och ingen bil kan ta kurvorna på samma sätt som den här bilen. Helt plötsligt är det väldigt skoj att åka bil.
En annan sak som är underbar att höra är pyset från den. Är så att nackhåren reser sig, har umgåts för mycket med killar. Men det är ett speciellt härligt  ljud!



Så underbar bil, har ni några kronor över tycker jag att du ska köpa en =)


Här håller på vi på att sätta in Melle i baksätet. Han gillade bilen kan jag lova, sov som en stock.

Måste även säga att Herman smakade mycket bra. Den smakade precis som en saftig sockerkaka, mums. Gav en bit till kära mamma och pappa, så dom hade en bit att äta på ikväll. Mamma har även fått en egen Herman att ta hand om, så om 9 dagar så får jag äta av hennes =)
Blev att avnjuta den i solen med en kopp kaffe och dagens tidning. Det är vardagslyx om ni frågar mig. Melle passade även på att sova så jag inyte behövde känna mig stressad.


Eftermiddags mys på mina föräldras balkong.

Nu ska vi se på Wolverine tillsammans med Mikie, vi har ätit taco här ikväll och nu blir det mys i soffan. Alltid lika härligt att ha honom här, tror Melvin tycker det med.
Ha en underbar kväll mina vänner.

//Glammomamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback