Så trött så trött...

Puh, nu tror jag att Melle har somnat efter lite gråt. Har sprungit in och ut ur hans rum ett par gånger och stoppat in nappen när den ramlat ut. Han är nämligen riktigt trött men dom vanligt med småbarn så blir dom lätt övertrötta. det ska minsann inte sovas, utan man ska vara uppe istället. Så nu har jag försökt att söva honom men han bara blir ledsen. Men så mitt i skriket så blundar han och somnar, rolig liten kille =) Men tyvärr så vaknar han till varje gång han tappade nappen och då får man börja om.
Så nu hoppas jag på att han ska sova så jag kan fixa till håret innan vi ska åka ner till stan och fixa några saker. Måste ge mig på jakt efter en plastspegel som han kan ha när han ligger på mage. Bra att ha något som fångar hans uppmärksamhet, för nu vill ha bara rulla tillbaka till ryggläge. Ska även kolla på en tunika som ska finnas på rean hos Vero Moda, men vi får se om det finns någon kvar!
Kanske blir en snabbfika med föräldrarna på stan med, vi får se. Skulle i allafall möta upp dom lite senare.


Tänk om vi kunde somna och sova lika bra som man gör i bilstolen!!?? =)

Nej bäst att fixa till håret innan lillkillen vaknar igen =)
Ha en riktigt fab dag, nu är det nerförsbacke och helgen är snart här igen....med kanonväder =) ME LIKE!!

//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback