Scones...

God kväll!
Nu har vi kommit hem och hunnit landa lite. Vi har även passat på att bada Melvin innan vi sätter oss och äter lite.
Ikväll ska vi ha det lite mysigt med scones, med lite ost och marmelad. Till det ska vi dricka en stor kopp te var, gott gott.
Blir att ha lite kvällsmys framför tvn, vi har haft fullt upp hela dagen. Lite ärenden på stan efter att jag fixat naglarna. Älsklingen och Melle mötte upp mig på stan när jag var klar och sen var det på jakt efter brölloopskläder till prinsen. Vi hittade lite fina saker till honom och även några saker till sommaren =)
Sen skulle Christian hjälpa sin pappa med att hämta en tvbänk, dom behövde ha vår bil så jag tog en fika hos mamma under tiden. Lite bulle och kaffe gjorde mig på bättre humör, vi hade fått gått dit i regnet. Och vi hade bara mitt lilla paraply, så både jag och Christian var lite blöta!
Vi har även varit och titta om det hänt något på vår tomt, resultatet kommer i ett senare inlägg =)

Nu ska jag ta ut sconesen ur ugnen och sen äta lite. Börjar att bli sååå hungrig nu, vi käkade bara varsin macka på Subway när vi var på stan.
Ha det skönt så länge, så lovar jag att slänga in lite bildder från dagen.

//Glammomamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback