Snyggaste accesoaren för sommaren!

Hejsan svejsan!

Äntligen verkar det som om det går lite snabbare för mig här på bloggen. Att ladda upp bilder har som sagt gått väldigt trögt men nu funkar det fint igen.
Har kommit hem från en underbar dag i Norrköping, hittade massor med fina saker. Blev några riktiga fynd men även andra "bra att ha" saker. Spenderade tex närmare en timme inne på Lagerhaus =) Hittade hur mycket fina saker men tyvärr kan jag inte köpa allt nu innan vi flyttar. Men till hösten kommer det ju till Linköping och då kommer jag handla. Finns massor av bra saker som vi kommer att behöva i vårat nya hem, en söt liten konstrotting pall till Melvin. Tänkte ha den i tvättstugan där vi har grov ingången. Där kan han sitta och ta av/på sina skor.
Åhh vad jag längtar till flytten, kan inte prata om det utan att längta ihjäl mig. I början tyckte jag att det var lite sorgligt att flytta, för vi har trivts så bra. Men ju mer vi pratat om hur vi ska ta ha det, ju mer vill jag flytta. Känner att jag behöver det, en ny start!

Igår fick jag som sagt mitt halsband, och det var snyggare än jag trodde. Kommer att använda det så mycket i sommar, när man blir sådär snyggt brunbränd. Önskar att det kommit hit till stan så alla kunde köpt ett eget, för det är verkligen döläckert =)
Det är lite robust också, en rejäl tjock kedja och så är hänget stort. Hade först tänkt att ha det idag men det passade inte riktigt till min outfit. Kommer fler dagar då jag kan ha det!
Nej nu ska jag äta lite, börjar att bli lite hungrig. Christian är somsagt borta ikväll men jag hoppas på vinst ;) Får se om jag vaknar när han kommer hem ikväll/natt, annars hoppas jag att han väcker mig.


Me love me love =) Var så att älsklingen också tyckte att det var läckert till sommaren.

Lägger ut lite bilder senare på dagens inköp. Först blir det lite mat =)
Ha en mysig kväll...

//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback